★ Binnen 1 - 3 dagen verzonden ★ Gebruik code 'FREESHIPPING' voor gratis verzending bij je eerste bestelling vanaf €25,- ★ Gratis verzending vanaf €75,-

HOME » Verzending & Levering

VERZENDING & LEVERING

  WANNEER WORDT MIJN BESTELLING OPGESTUURD?

Bestellingen die voor 19:00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag opgestuurd* (m.u.v. weekend- en Nederlandse feestdagen). Het duurt gemiddeld 1 tot 4 werkdagen voordat de bestelling bij je wordt geleverd door PostNL.

LET OP! Vanwege de corona maatregelen en vele bestellingen zijn pakketten vertraagd bij PostNL. Houd er rekening mee dat het iets langer dan normaal duurt voordat je je pakket ontvangt.

★  WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN BINNEN NEDERLAND EN BELGIË?

Bij verzending binnen Nederland hangen de verzendkosten af van de grootte van het pakket. Wanneer je enkel sieraden besteld bedragen de verzendkosten €1,50. Dit is een brievenbuspakket en hierbij ontvang je géén Track & Trace.

Wanneer je grote items, zoals woondecoratie, kleding of een notitieboek besteld, zijn hiervoor de verzendkosten 4,99. Vanaf €75,- is verzending gratis.

Ook bij bestellingen naar België hangen de verzendkosten af van de grootte van het pakket. Wanneer je enkel sieraden besteld bedragen de verzendkosten €4,50**. Dit is een brievenbuspakket en hierbij ontvang je géén Track & Trace.

Wanneer je grote items, zoals woondecoratie, kleding of een notitieboek besteld, bedragen de verzendkosten €12,50**.  Vanaf €50,- is verzending gratis.

★  VERZENDEN JULLIE WERELDWIJD?/DO YOU SHIP WORLDWIDE?

Officieel verzendt Let's Have It alleen naar Nederland en België. Mocht je toch graag iets willen bestellen kun je een mailtje sturen naar st.letshaveit@hotmail.com zet in de mail duidelijk je naam, adres en wat je wil bestellen. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op!

Officially Let's Have It only ships to the Netherlands and Belgium, but if you live elsewhere and want to order something you can easily send an e-mail to st.letshaveit@hotmail.com. Make sure that you clearly adress you name, the shipping adress and what you want to order in your e-mail. We will reach out to you ASAP!

★  IK HEB EEN VERKEERD ITEM ONTVANGEN, WAT NU?

Allereerst excuses voor het ongemak! Als je een incorrect item hebt ontvangen (bijvoorbeeld verkeerde kleur of maat), dan mag je het item gratis terugsturen. Stuur ons een e-mail (st.letshaveit@hotmail.com) en wij zullen je verder helpen en een gratis retourlabel naar je sturen. Belangrijk! Als je het incorrecte item terugstuurt, vragen wij je om dit (ongebruikte) item te retourneren in de originele verpakking.

DE TRACK&TRACE-STATUS GEEFT AAN DAT MIJN PAKKETJE IS BEZORGD, MAAR IK HEB NIETS ONTVANGEN?

Het komt af en toe wel eens voor dat de postbode je pakketje heeft uitgescand, maar nog niet in staat is geweest om het bij jou af te leveren. Dit zien we vaak op vrijdag en zaterdag. Maak je geen zorgen, in bijna alle gevallen wordt je pakket alsnog geleverd. Ook komt het sporadisch voor dat de postbode je pakketje per ongeluk bij de buren heeft afgeleverd. We adviseren om het bij de buren na te vragen als je je pakketje na 14 dagen nog niet hebt ontvangen. Als het na 14 dagen ook niet bij je buren is afgeleverd, stuur ons een e-mail en wij helpen je verder!

*Zolang het product op voorraad is. 

** De klant is verantwoordelijk voor eventuele douane- en invoerkosten.