FAQ

Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Heb je zelf toch nog een vraag stel deze dan via chat op de website, Instagram DM (@letshaveit_) of via st.letshaveit@hotmail.com

Meest gestelde vragen

Mijn kortingscode doet het niet, wat kan ik doen?

Kijk of je kortingscode goed is ingevuld en of hij nog geldig is. Als dit het geval is
neem dan contact met ons op. Als je kortingscode verlopen is kunnen wij deze
helaas niet meer toepassen op je bestelling. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen is de kans groot dat je een verkeerd
e-mailadres hebt ingevuld. Stuur ons even een berichtje met de naam waarop je
bestelling is geplaatst, dan kunnen we het e-mailadres aanpassen als dit nodig is.

Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van mijn gegevens, kan dit worden aangepast?

Fouten in adres- of persoonsgegevens kunnen worden doorgegeven tot dat een bestelling is verzonden, daarna is aanpassen helaas niet meer mogelijk.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden verzonden binnen 1-3 werkdagen. De meeste bestellingen worden dezelfde dag al verzonden. Uitzonderingen hierop zijn PRE-ORDER bestellingen. Deze worden verzonden zodra het item op voorraad is. Houd er rekening mee dat wanneer het
druk is (bij de vervoerder) je bestelling meestal langer onderweg is dan wanneer het rustig is.

Ik wil mijn bestelling ruilen, kan dit?

Het ruilen van sieraden is in verband met hygiëne niet mogelijk. Indien je accessoires zoals een tas of tassenstrap wil ruilen kun je hierover contact opnemen via de mail: st.letshaveit@hotmail.com.

Het product dat ik wil bestellen is uitverkocht, wat nu?

Stuur ons hiervoor even een berichtje, dan kijken we of we het product terug op voorraad komt of dat we het voor je kunnen bestellen. Ook kunnen we laten weten af/wanneer het product weer wordt verwacht. Je kunt je ook aanmelden voor een restock alert onderaan de pagina van het desbetreffende product.

Ik heb een andere vraag, wat kan ik doen?

Dan kun je een chatbericht sturen via de webshop of berichtje sturen naar:  @letshaveit_ (DM) of st.letshaveit@hotmail.com.

Neem contact met ons op