★ Binnen 1 - 3 dagen verzonden ★ Gebruik code 'FREESHIPPING' voor gratis verzending bij je eerste bestelling vanaf €25,- ★ Gratis verzending vanaf €75,-

HOME » Bestellen & Betalen

BESTELLEN & BETALEN

Hi! Welkom op deze pagina. Lees voordat je een bestelling plaatst deze pagina even goed door zodat je op de hoogte bent van de rechten en plichten. 

★ Verzendadres

Check bij het plaatsen van een bestelling altijd extra goed of je alles goed hebt ingevuld. Jij als koper bent namelijk verantwoordelijk voor het invullen van het juiste verzendadres! Typ bijvoorbeeld altijd zélf je gegevens in, in plaats van dat je gebruik maakt van automatische invulling door je mobiel of browser. Hierdoor kunnen verkeerde huisnummer/postcode combinaties ontstaan waardoor de bestelling niet op het juiste adres geleverd wordt.

Als je een incorrect verzendadres hebt ingevuld en deze niet tijdig aan ons hebt laten weten (graag binnen een uur), dan zijn wij niet verplicht om je bestelling opnieuw op te sturen naar het juiste adres op onze kosten.

Indien je bestelling is verzonden naar een niet-bestaand adres, wordt het in de meeste gevallen retour gestuurd naar ons door PostNL. Dit kan 1-2 weken duren. We zullen het opnieuw naar je versturen, als de nieuwe verzendkosten zijn voldaan. Je kunt ons dan een e-mail sturen (st.letshaveit@hotmail.com).

Wanneer het pakket is verstuurd naar een bestaand adres en de bewoner het pakket heeft aangenomen, dan kunnen wij niets anders meer voor je doen. Je kunt eventueel zelf langsgaan bij het opgegeven adres om te kijken of je pakket daar ligt.

Let op! Dit geldt ook voor bestellingen boven de 50 euro waarbij geen verzendkosten in rekening zijn gebracht. De eerste verzendpoging is gratis, maar als het adres onjuist/onvolledig blijkt te zijn en het pakket retour komt naar ons, dienen verzendkosten betaald te worden voor een tweede verzendpoging naar het juiste adres. Als je je bestelling niet meer wilt ontvangen bij een onjuist/onvolledig adres, dan wordt er eenmaal de gemaakte verzendkosten ingehouden op het retourbedrag.

★ Verwerking van bestellingen

Wij verwerken bestellingen op werkdagen (weekend en feestdagen in Nederland zijn uitgesloten). Zodra een bestelling succesvol is geplaatst, ontvang je van ons een automatisch e-mailbericht met de order- en betaalbevestiging. Dit betekent dat de bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden en doorgaans is dit binnen 1 tot 3 werkdagen.

★ Betaalopties

Let’s Have It accepteert betalingen via iDeal, Tikkie (via Insta DM) en bankoverschrijvingen. Betalen via bankoverschrijvingen is alleen mogelijk op verzoek via e-mail. Let’s Have It dient hiervoor eerst toestemming te hebben gegeven en het bedrag dient binnen 3 werkdagen te zijn voltooid.

★ Think twice

We verzoeken je om goed na te denken voordat je een bestelling plaatst. Natuurlijk is iedere bestelling welkom, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je 20 items besteld om er 19 terug te sturen. We verzoeken je om hierbij aan het milieu en aan het werk wat dit kost te denken. Daarom verzoeken we je om eerst goed de afmetingen en/of het materiaal van het product te bekijken. Bekijk bijvoorbeeld eens of je een vergelijkbaar product hebt om een beter beeld te krijgen. Wanneer een product specificatie ontbreekt kun je daarvoor altijd contact opnemen. Stuur een DM op Instagram of een e-mail naar st.letshaveit@hotmail.com

Mocht het product echt niet passen of aan je verwachtingen voldoen dan kan een item natuurlijk geretourneerd worden.

★ Prijzen

Alle prijzen die op de site staan zijn in Euro’s en inclusief 21% BTW. We behouden het recht om onze prijzen aan te passen zonder hier vooraf melding van te maken.

★ Bestelling annuleren

Let’s Have It kan bestellingen annuleren als we, om welke reden dan ook, niet in staat zijn de bestelde producten te leveren. Je ontvangt van ons een bericht als je bestelling is geannuleerd. Binnen 2-4 werkdagen staat het volledige aankoopbedrag weer op je rekening.

Je bent niet gerechtigd om extra bedragen te claimen of om vergoeding te vragen voor verlies, kosten of schade (direct of indirect) of voor enig verlies van tijd of ongemak, dat het gevolg kan zijn van een dergelijke annulering.

Bestellingen die geplaatst en verwerkt zijn, kunnen helaas niet meer worden geannuleerd. Denk daarom goed na voordat je de bestelling plaatst.

★ Product ontbreekt bij bestelling

Mocht een product ontbreken bij ontvangst van je bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via st.letshaveit@hotmail.com met het ordernummer en de productnaam van het product dat je mist. Wij zullen dan de geschikte oplossing vinden!